PUSH
Â

Para Pengikut----->


Friday 22 July 2011

Perlawanan persahabatan jelajah Asia

 :.ASSALAMUALAIKUM.:

SKUAD pilihan Malaysia iaitu HARIMAU MUDA berjaya mengembalikan maruah negara yang tercalar selepas dipersenda dua gergasi Liga Perdana Inggeris, Arsenal dan Liverpool yang mencatatkan kemenangan besar ke atas skuad utama negara minggu lalu.

Walaupun tewas kepada satu lagi kelab terbaik dunia, Chelsea dengan keputusan 0-1 pada perlawanan persahabatan di Stadium Nasional Bukit Jalil semalam, itu sudah cukup untuk memuaskan hati 84,980 pminat yang hadir memberikan sokongan.

Tapi di sini ak hendak bercerita pasal pemain bola sepak pujaan ak, siapa lagi kalau bukan FERNANDO TORRES atau nama sebenarnye ialah FERNANDO JOSE TORRES SANZ berjersi 9, dulu cukup gemilang semasa berada di kelab lamanye iaitu LIVERPOOL. Dan kini beliau menyertai kelab gergasi CHELSEA.

Sesungguhnye kedatangannye amat ak nanti-nantikan tapi hendak buat macamane ak xmampu hendak beli tiket tengok aksi beliau. Apepon ak teruja dapat melihat aksi beliau hanye di kaca TV sahaja.

Di sini ak ingin berkongsi saat-saat beliau menjejak kaki di negare kite...weeeeeeeeee ^_^

~Ketika kapal terbang baru mendarat~


~Sesi latihan~

~Ketika menentang skuad Harimau Muda~

Dia adalah pemain terbaik bagi ak tidak kira la semasa dia di kelab The Reds mahupun The Blues. Kejayaan terbesar dia adalah semasa Euro 2008 di mane dia yang menghadiahkan jaringan gol kemenangan bagi Negara Sepanyol menewaskan negara Germany. Sejak itu la ak mula meminati dia. Walau apepon terjadi die tetap pemain hebat bagi ak...

Te quiero El-Nino <3

Di sini ade sedikit sedutan perlawanan antara Harimau Muda vs Chelsea, bagi sesiape yang tidak dapat tengok saksikan la yeee @_@


~Perlawanan persahabatan Malaysia vs Chelsea~

P/S : Majulah sukan untuk Negara, Bangga dengan Penjaga gol MALAYSIA iaitu Mohd Farizal Marlias =)

0 comments:

Post a Comment

Tangan sedang menaip ~