PUSH
Â

Para Pengikut----->


Sunday 14 August 2011

Sekali Lagi....

:.ASSALAMMUALAIKUM.:

Sekali lagi hati aku hancur luluh...Sakitnye tak terhingge...Persoalan akhirnya mempunyai jawapan
Tak perlu kamu mintak maap mungkin ini salah aku kerna pernah mengenali diri kamu..
Begitu payah dulu pintu hati ini nak terbuka untuk kamu...setelah berjaya di buka kenapa kamu memilih untuk pergi...
Sekali lagi aku terjatuh ketika cuba mengapai impian yang terlalu tinggi...
mungkin silap aku kerna tak pernah mengerti perasaan kamu...
Derita merindu membuat kan aku sakit...sakit sampai tidak terasa ape-ape..
Terima kasih sebab memberi harapan...Harapan yang akhirnya membunuh impian...
Setiap detik aku cube mencari persamaan dan perbezaan kite...supaya kita saling melengkapi tapi apakan daya kamu memilih semua ini...

"Persahabatan tidak boleh ada Perasaan"

Kalau kamu memilih untuk bersahabat maka tiada istilah cinta untuk kamu...
Harap kamu mengerti...Luka lama masih ada parut jangan di tambah luka yang baru..

"Kau katakan mencintaiku cinta buta
Kau katakan merinduiku rindu gila
Kau katakan kasih sayang tak berharga
Mengapa baru kini kau luahkan

Aku redha andai kau jauhkan diri

Membawa hati dan mimpi
Membiasa hidup sendiri
Aku redha walaupun dada berburai
Jiwa tak bisa menghurai
Betapa cinta padamu

Oh kasih jangan kau persiakan waktu

Maafkan aku tak berjaya
Mencipta bahagia ku janjikan"

(Redha-Tom)


 ~Hanya ingin kau tahu - Republik~

P/S : : "Cinta itu aneh, Datangnya tanpa paksaan dan perginya pula tanpa kerelaaan"

5 comments:

Ayin Torres said...

Selamat hari lahir my saviour...maaf kalau sy xley wat pe yg awk minta...harap kite dpertemukan di kelahiran yg baru~

Sari said...

Sabar sis...i know awk susah nk suke org by then jd bgini...xpe msih rmi mnanti awk sbenarnya CHILL

SyahIndera said...

Hope kamu sabar...kamu seorang gadis yg baik dan pasti akan dpt yg tbaik :)

AyinTorres said...

makaceh dik sari...lets by g0ne be by g0ne =)

AyinTorres said...

practice make me prefect indera...=)

Post a Comment

Tangan sedang menaip ~