PUSH
Â

Para Pengikut----->


Sunday 30 October 2011

Last Day Fad Fabregas in Jay Bee

:.ASSALAMMUALAIKUM WBT.:

Okey x tak nak panjang-panjang story..Ni kira last bagi PART III…Semalam punya plan sangat meletihkan sampai malasnya nak bangun tidur Zzzrrrrr ^_^


 ~Sea World~
Hari ni lastday FAD FABREGAS ada dekat JB..So dah x tahu nak bawak pergi mana jadi aku bawak la dia pergi THE ZON shopping complex depan rumah aku jerk…Dia pun borong la chocolate..Makaceh sayunk dah bagi aku Beryl’s Tiramisu Chocolate shukeerrr sgt…
Then kitaorang Lunch sekali dengan Feesha BFF aku..pekena Nasi Ayam Penyit ni 1st time tau dia makan…Lepas dah kenyang aku bawak dia singgah Danga Bay kejap..Niat di hati nak naik Ferry Round-round Selat Tebrau apakan daya  tak cukup orang x boleh katanya haha So Sad @_@

 
~Cantek kan macam dasar Laut lak hehe~

  
~Okey fine nak naik Ferry xdapat..!!!~

Taka pa la Fad nanti next time kita boleh pergi lagi ye…Sampai kat Larkin pergi beli tiket bas dulu nasib baik bas ada pukul 7.00 malam..Sementara tu aku ajak dia pekena Satay Kambing pulak..Haaa ni pun dia xpernah makan tau..Jadi teruja jugak dia hehe..Layannnnnn

~Satay Kambing Indonesia~


 ~Makan makanan JAWA~

Apa-apa pun Terima Kasih banyak-banyak buat Fad Fabregas kerana sudi meluangkan masa datang ke JOHOR demi aku..InsyaALLAH panjang umur kita akan berjumpa lagi ye..Next plan kita macam-macam ni hehe…I will miss u damn much my dear friend… La viva Espana 

~Torres & Fabregas BestFie Forever~

~JB-KL~


P/S : Setitik air boleh membelah batu bukan kerana derasnya tetapi dengan seringya ia menitik

2 comments:

Anonymous said...

dah cam cite kisah aku je...pic pn pic aku..hehehhe..terharu nye ble mbace,..nk jugak wat blog sndri..tp tue la..krajinan aku trlampau sgt...bler la nk ade blog sndri...

Ayin Torres said...

Ak wat blog nih tuk korang smue klu windu ak bace jerk blog ak...Lgpn ak wat blog ats permintaan seseorang dulu PERNAH...Ehm die kate die suke nak dengare cerita ak..Haaa then klu ade moment best ak shared la..Pepon thanks ye Fad Fabregas ^_^

Post a Comment

Tangan sedang menaip ~