PUSH
Â

Para Pengikut----->


Saturday 15 October 2011

Happy Weekend

:. Assalamualaikum WBT.:

Apa khabar readers semua? Macamana hujung minggu kalian, seronok ker x? Kalau aku of course laa seronok bangat..Sebab aku dapat having fun with my Nephew n Niece. Agak lama aku x hangout bersama mereka. Kali ni agak special sebab apa?? Sebab nephew aku tuh haaa bawak aweks dia sekali beb..Cute and sweet mereka berdua tu tau, I'm quite jealous actually ooppsss hahaha~

Aku bawak mereka bermain Bola Besi, apa tu bola besi atau nama scientific Bowling, Aku pon sudah agak lama sebenarnya x bermain bowling, jadi skill aku pon agak kureng, markah pon Ya Ampun lowest nyee dari sebelum-sebelum ni semasa zaman kegemilangan aku dulu  isshhkk...

 ~Ampang SuperBowl Leisure Mall~

Cerita pasal anak-anak saudara aku ni pulak, rupanya ni 1st time diaorang main bowling tau, so permulaan mereka agak slow la, tapi x apa aku percaya lepas ni mesti mereka lagi terror dari aku punya, masing-masing sudah dapat merasa Strike n Spare  BANGGA ar tu hehe ^_^

Aku happy bila tengok diaorang pon happy tau, lepas habis 1 game, aku ajak diaorang karok lak, masing-masing beradu suara...And suara paling merdu aweks nephew aku la Thumb Ups TerBaeekkkkk!!!

Then sudah penat huhahuha...kitaorang lepak makan cucuk-cucuk kat dataran JB, alaa cucuk-cucuk tu sebenarnya steamboat pakai lidi di rebus dan di makan cecah dengan kuah kacang. Warga johor sudah tau bangat la makanan kan??


~Dataran Bandaraya JB steamboat~


Bila perut sudah kenyang apa lagi balik la rumah nanti mak marah balik lambat..hahaha
Apapon hope korang penuhkan masa minggu korang dengan aktiviti yang yelah boleh mereleasekan tension setelah penat bekerja or belajar kan..
Sampai disini sahaja The Story Goes To...
nanti kita continue lagi yerk Arios Amigos
=,-

Sedikit sedutan rakaman aku semasa main Bola Besi..Watch It yaa!!!

~Last Game~


P/S : Bila malam minggu jerk banyak Road Block xsyok laa Abg Baju Biru =p




4 comments:

Nur Nazifa said...

Hehehee , suke aa bace post ny dengan tengok video dea , giler CoOL :DD <3 hEE

Ayin Torres said...

weeeee makaceh yunk~ besh x hg0ut sesame..nnt kte hg0ut ag ^_^

zana syazana said...

i lov bowling :)
ayin jom!

Ayin Torres said...

Yok nnt dtg JB r0ger2 la yunk

Post a Comment

Tangan sedang menaip ~