PUSH
Â

Para Pengikut----->


Friday 28 October 2011

ALLAH selamatkan Ayin =)

:.Big Girl 2NE4.:

~ASSALAMMULAIKUM WBT~

Salam 1 MALAYSIA blogger n readers semua...kali ini aku update lagi untuk hari yang paling bermakna iaitu tarikh dimana aku di lahirkan ke dunia oleh bondaku..TERIMA KASIH mak..kasihmu tak ternilai hingga ke syurga..

Pagi-pagi aku masuk kerja semua wish kat aku seronoknyee..ditambah2 lagi officemate aku nyanyi sambil menari lagu birthday lawak giler nak berdekah jerk aku laa..
Pastu rezeki alhamdulillah murah sangat-sangat.
Masa time lunch owner Restoran Masakan Johor bagi aku free kire belanja, Then petang lak client office aku belanja Hi-Tea dekat Niniq Bistro..ngopi Cappuchino dan Tiramisu cake..nyummmm sdpnyeeee 

Cer tengok cute giler ciap wat LOVE patutnyee tulis la AYIN cewahhhh ^_^

 ~Cappuchinoo & Kek Tiramisu~
(Ni kek Vanilla Strawberry kek tiramisu aku xsempat amek gambar dah habis )

~Bersama Officemate~

~Encik yang belanjer aku~

Kenyang seyh arini pastu malamnye pulak..BFF aku ajak keluar die belanjer aku makan kat Z&Z SUP TULANG sedapnyeee tapi paling surprise..Enh ade orang datang bawak Kek Chocolate la (Rakyat Jelata TMJ)..So sweet terharunyeee =_=

Ni la kek die cute macam aku hahahaha


~24th Birthday Cake~

 ~Make a wish AYIN TORRES~

 ~Nyumm2 sedap org ngah lapor~

 ~Ni la my BFF kawan sampai mati~

 ~Ni ha makan die (Rakyat Jelata TMJ) =p~

Lepas makan aku belanjer karok laa kat Suara Ok Danga Bay...actually lame aku xspent time dengan BFF aku tu..Letih giler sampai balik rumah aku terus bummm atas katil...terTIDUR sebab esok ade program BAIK punyer...ape die tunggu dan lihat zasssssss.....

Ni antara koleksi hadiah dari Family & Friend Makaceh n aku hargai sangattt taw ^_^

~Shuker semuanyeee~

P/S : Ya ALLAH..syukur alhamdulillah kau berikan aku umur yang panjang, limpahi rezeki selalu, di berkati kehidupan, menjadi anak yang solehah, di permudahkan segala hal dan di pertemukan jodoh lelaki yang berIMAN...AMIN~
 

2 comments:

Ayin Torres said...

Terima kasih tak terhingga kepada Keluarga dan kawan2 atas ucapan dan doa ^_^

zana syazana said...

sweet nye prezen2 2.. :)

Post a Comment

Tangan sedang menaip ~