PUSH
Â

Para Pengikut----->


Thursday 29 September 2011

Seoul Garden

:.ASSALAMMUALAIKUM WBT.:

Salam 1 MALAYSIA semua...pejam celik pejam celik kita sudah di penghujung bulan September...macam lagu "Wake me up when SEPTEMBER end - Green Day"  tu..hehe

Hujung minggu dan hujung bulan lalu aku memeriahkan lagi majlis hari lahir BFF ak iaitu Raziah Bt Farook di mana?? Di restoran Seoul Garden KSL Mall..Serius memang sangat-sangat sedap lagi-lagi penggemar Korean Food seperti aku ni..Oleh kerana balik kerja perut aku lapar sangat xsempat hendak ambil gambar banyak sangat..kalau sesiapa teringin hendak pergi makan boleh la layari Laman Web nih yerr...
Haaa Klik laaa

Peminat Korean Drama mesti selalu tengok mereka makan Daging Bakar, Kimchi, Sotong Curry dan macam-macam lagi semua ada tau...hehehe

Okey la Ni beberapa gambar yang sempat aku ambil, itupun aku dah kebuluran lapar 
See Yaaaa

 ~Placing kejap~

 ~Ct, Zyah ( Bufday Gurl) & Boy~

 ~Ayin Torres & Gegurl~

 ~Sweet Memories~

P / S : "saeng-il chughahabnida" means Happy Birthday To my BestFriend =)

1 comments:

Ayin Torres said...

Hepy Bufday 2 my dear fren...Hopefully u like it my present 2 u ^_^

Post a Comment

Tangan sedang menaip ~