PUSH
Â

Para Pengikut----->


Saturday 24 September 2011

Kota Singa

:.ASSALAMMUALAIKUM WBT.:


Dear Readers...Sometimes planning last minute is very unforgettable memories right?? Hahaha semua ni BFF aku la dia ajak aku last minute untuk pergi ke SINGAPURA...dah la aku xtukar duit lagi..nasib la her daddy is owner of Money Changer so rate currency aku boleh tahan laa huhu..
 ~Cuaca sama cam JB~

Kali ini dia cuba untuk drive sendiri, So dia suruh la aku temankan dia..Luckly aku pun tengah free walau agak kekeringan masa itu..Apapun aku Enjoy sangat pergi sana World of Shopping..
~Me with Zyah~

Memang barang-barang dia murah sangat...Antaranya apa yang mampu aku beli adalah handphone, MP4 n serba sedikit Sourvenior tuk family aku..
Cokelat n Perfume dia xtahan aku murah-murah nasib jerk aku tengah kering kalau x habis aku borong...
Tak apa kota singa sebelah jerk dgn umah aku, hanya di pisahkan dengan lautan serta jambatan..insyaALLAH nanti hendak pergi lagi...
mana tau la dapat jodoh orang sana..Who know's
Gerek Seyh
I coming SINGAPORE ^_^


 ~ Kancil yg membawa kami ke Kota Singa~

 ~Syed Alwi Road ala2 Jalan TAR KL~

 ~Mustafa Centre Shopping Complex~

~Ayin Torres Borong~

P / S : "Rupanya Civil defence (JPAM) bukan Malaysia jerk ada Singapore pon ada..Hensem jugak penyelamat2 tu hehe ^_~"





4 comments:

Ayin Torres said...

I love SINGAPORE gerek seyh ^_^

FAD said...

MESTI SPECIAL GIFT ADE DLM NIE KN..HUHUH..

Ayin Torres said...

Alamak tkant0oi pulakk aduhai pun~ ^_^

Ayin Torres said...

jgn maen2 Civil Defence (JPAM) lg smart laa 0oii haha

Post a Comment

Tangan sedang menaip ~