PUSH
Â

Para Pengikut----->


Thursday 22 September 2011

Eye On JB


:.ASSALAMUALAIKUM WBT.:

Apa khabar pembaca yang setia??..Agak lama yer aku xupdate blog nih..Al-Maklum la Jiwe Kacau..Alhamdulillah sekarang dah rasa tenang sikit..Pengalaman mematangkan kita lagi menghadapi dugaan yang datang silih berganti...

Sejak sudah ada kerja tetap nih aku agak sibuk yelah dah xade time nak jenguk2 blog dah, life aku sekarang kerja, kerja n kerja jerk..Then tapi kadang aku ade spent time sikit dgn kawan2 aku nih..

Kebetulan kat Plaza Angsana ade buat Fun Fair...Jadi aku dgn BFF aku layan jelah..Actually aku teringin nak main Top Gun oleh kerana perut kekenyangan makan Pizza Hut, jadi kami main mainan yang ringan2 jerk ala2 childish Merry Go round n Wheel Eye On JB hehehehe

Layan laa sikit video nih yerrrkk


~Masa dalam Eye On JB~ 

P / S : "Kalau kita sedih xpayah pergi jauh, cuma pergi tempat yang tinggi semua kesedihan kita akan hilang" Petikan drama korea MY GIRL~

2 comments:

Adam Azra said...

ari2 tngok funfair tu. tapi tak teringin nak masuk pun. hehehe

Ayin Torres said...

nak msuk p0n kne byar la haha

Post a Comment

Tangan sedang menaip ~