PUSH
Â

Para Pengikut----->


Sunday 4 September 2011

Salam AidilFitri 1432 hijrah

:.ASSALAMUALAIKUM WBT.:

 Salam Aidilfitri semua...Rindu la lame dah xupdate blog nih...Bulan Ramadhan memang bulan penuh dugaan yer, bulan yang mengajar kita erti untuk kukuhkan iman kita..

Hari Raya adalah hari kemenangan umat islam, tahun ni raya bagi aku xberapa meriah, kenape erk?? Mungkin laa beberapa kejadian yg dah berlaku dalam hidup aku, Di uji untuk sekian kalinye...

Pengalaman ke 2 memang cukup membuat aku lebih tabah dan berhati - hati peringkat tinggi..
Apa aku merepek ni...tepuk dada tanya HATI ^_^

Ni detik2 manis Hari Raya aku bersama-sama yang tersayang...

 ~Ayahanada & Bonda~
 ~BFF part I~

~BFF part II~

P / S : "Indahnya sungguh di hari raya, ramainya orang bersuka ria, adik manis cantik bergaya, bolehkah abang ikut bersama =) "

0 comments:

Post a Comment

Tangan sedang menaip ~